APPR
  • Over ons
  • Onze mensen
  • Opdrachtgevers
  • Activiteiten
  • Nieuws
  • Contact
  • Verenigingsmanagement
    • Verenigingsmanagement
    • Secretariaatsvoering
    • Financieel management en administratie
    • Ledenadministratie
  • Media & Communicatie
    • Media & Communicatie
    • Public affairs & lobby, crisismanagement
    • Content en community
    • Data & trends
    • Vormgeving
    • Partners en sponsors
    • Publicaties
  • Opleidingen
    • Opleidingen en examens
  • Certificering
    • Certificering en registratie
  • Evenementen
    • Evenementen
    • Activiteiten
  • Faciliteiten
    • Faciliteiten
  • Verenigingsmanagement
  • Secretariaatsvoering
  • Financieel management en administratie
  • Ledenadministratie
verenigingsmanagement

Verenigingsmanagement

Verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering en het gezicht van onze opdrachtgevers

Ons verenigingsmanagement coördineert alle werkzaamheden voor een branche of vereniging, is scherp op financieel management, ledenbinding en -werving en indien van toepassing ook op certificering en opleidingen. We geven een branche of vereniging een gezicht door contacten te onderhouden met bestuurders, leden, partners, pers, overheid en aanverwante (markt)partijen. Vanuit onze rol ondersteunen we een organisatie met positionering, spelen we op marktontwikkelingen in, behartigen we belangen en geven we (juridisch) advies.

Accountteam

Een verenigingsmanager stuurt het accountteam aan dat binnen APPR Hét Brancheburo alle werkzaamheden voor de opdrachtgever uitvoert. Het initiëren van alternatieve plannen en het inschakelen van andere disciplines horen daarbij. Een verenigingsmanager notuleert veelal ook de bestuursvergaderingen, afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever.

Onder de verantwoordelijkheid van het verenigingsmanagement vallen:

  • Coördineren en managen van alle verenigingsactiviteiten
  • Secretariaatsvoering
  • Financieel management en ledenadministratie
  • Ledenbinding en ledenwerving
  • Belangenbehartiging
  • Positionering en communicatie
  • Opleidingen en certificeringstrajecten

Omvang bepaalt functie

Voor verenigingen en organisaties met een geringe omvang zetten we een organisatieassistente in die het bedrijfsproces leidt.

Met name bij grote organisaties kan een verenigingsmanager (of directeur) bij een opdrachtgever zelf in dienst zijn, eventueel aangevuld met een of meer medewerkers. Het technische werkgeverschap in de zin van verzorgen van salarisadministratie, verzekeringen, leaseconstructies e.d., is dan vaak aan ons uitbesteed.

Een manager of medewerkers die bij een opdrachtgever zelf in dienst zijn, kunnen gebruik maken van onze flexibele werkplekken met facilitaire voorzieningen.

 

 

Onze dienstverlening

Verenigingsmanagement
Secretariaatsvoering
Financiële administratie
Ledenadministratie
Communicatie
Public affairs
Social Media
Vormgeving
Publicaties
Opleidingen en examens
Certificering en registratie
Organisatie van evenementen

Contact

Tel. 035 - 694 28 78 / 035 - 542 74 00
E-mail: info@apprhbb.nl

Gooimeer 4 – 15
1411 DC Naarden

Postbus 5135
1410 AC Naarden

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin

Onze twitterberichten

  • APPRHBB

    Interessante inspiratiesessie over inclusiviteit en diversiteit die wij met veel plezier verzorgen voor onze opdrac… https://t.co/mhXgHlc9if

    Retweet Reply Favorite 2 dagen geleden
  • APPRHBB

    Wie wordt onze nieuwe collega? https://t.co/kZDBAAYPj8

    Retweet Reply Favorite 3 dagen geleden
Follow @APPRHBB
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Algemene leveringsvoorwaarden