APPR
  • Over ons
  • Onze mensen
  • Opdrachtgevers
  • Activiteiten
  • Nieuws
  • Contact
  • Verenigingsmanagement
    • Verenigingsmanagement
    • Secretariaatsvoering
    • Financieel management en administratie
    • Ledenadministratie
  • Media & Communicatie
    • Media & Communicatie
    • Public affairs & lobby, crisismanagement
    • Content en community
    • Data & trends
    • Vormgeving
    • Partners en sponsors
    • Publicaties
  • Opleidingen
    • Opleidingen en examens
  • Certificering
    • Certificering en registratie
  • Evenementen
    • Evenementen
    • Activiteiten
  • Faciliteiten
    • Faciliteiten
  • Media & Communicatie
  • Public affairs & lobby, crisismanagement
  • Content en community
  • Data & trends
  • Vormgeving
  • Partners en sponsors
  • Publicaties

Publicaties

Maken en op de markt brengen

Publicaties zijn verbonden met alle andere communicatie van een organisatie en hebben hun eigen positie binnen een cross-mediale aanpak.

Een publicatie kan eenmalig zijn (folders, jubileumboek, congresuitgave enz.) maar ook een periodiek als een tijdschrift. We voeren alle uitgeeffuncties uit met betrekking tot een tijdschrift: het samenstellen van de inhoud (in de regel in overleg met een redactieraad van leden), de organisatie en planning, redactie en eindredactie, vormgeving en advertentieacquisitie tot en met verzorging van drukwerk en verzending.

Vermarkten

We adviseren organisaties bij het op de markt brengen van hun publicaties. Krijgen leden een boek bijvoorbeeld gratis? Moeten niet-leden betalen? Laten we wel of geen advertenties toe? Laten we een hele uitgave sponsoren?

Onze afdeling Sales verzorgt de advertentieacquisitie voor met name (digitale) tijdschriften. Voor het exploiteren van een periodiek zijn verschillende scenario’s mogelijk. De financiële lusten en lasten kunnen liggen bij onze opdrachtgever of bij ons, maar een periodiek uitbrengen in gezamenlijk ondernemerschap is ook mogelijk.

Onze dienstverlening

Verenigingsmanagement
Secretariaatsvoering
Financiële administratie
Ledenadministratie
Communicatie
Public affairs
Social Media
Vormgeving
Publicaties
Opleidingen en examens
Certificering en registratie
Organisatie van evenementen

Contact

Tel. 035 - 694 28 78 / 035 - 542 74 00
E-mail: info@apprhbb.nl

Gooimeer 4 – 15
1411 DC Naarden

Postbus 5135
1410 AC Naarden

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin

Onze twitterberichten

  • APPRHBB

    RT @APPRHBB: Ben, of ken, jij onze nieuwe collega? Wij zijn opzoek naar een collega om ons opleidingssecretariaat te versterken. Wij zoeken…

    Retweet Reply Favorite 8 uur geleden
  • APPRHBB

    Vandaag is het internationale KNUFFELDAG! Van ons voor iedereen een digitale knuffel. Blijf gezond! #knuffel… https://t.co/VgEMuu8OKl

    Retweet Reply Favorite 2 dagen geleden
Follow @APPRHBB
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Algemene leveringsvoorwaarden